Klachten

Onze medewerkers proberen samen met u zo goed mogelijk een antwoord te vinden op uw vraag. We streven ernaar dat u tevreden bent over uw contact met MEE Groningen. Heeft u een vraag of suggestie over onze dienstverlening, dan horen wij die graag. Wanneer u een klacht heeft over ons leest u hieronder wat u dan kunt doen.

Onafhankelijke klachtencommissie

Heeft u een klacht? Dan kunt u terecht bij de InterProvinciale Klachtencommissie Groningen/Drenthe (IPKC). De IPKC is een onafhankelijke klachtencommissie die werkt in opdracht van zorgaanbieders in Groningen en Drenthe. Uw klacht over MEE Groningen kunt u bij deze commissie indienen. U kunt de Interprovinciale Klachtencommissie op drie manieren bereiken:

  • via een brief aan het volgende adres: IPKC, Postbus 30014, 9400 RA Assen.
  • via het invullen van het contactformulier op de site: www.ipkc.nl.
  • via het inspreken van de voicemail onder nummer 06 – 30 34 69 98.

Vragen of suggesties?

Heeft u een vraag of suggestie hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren?

Neem contact met ons op